افشاری، م. میرزایی، م. کنگاوری، م.، و افشاری، م. (1394). تجربیات دانشجویان از پیامدهای شبکههای اجتماعی: مطالعه کیفی. تحقیقات کیفی در علوم سلامت، سال 4، شماره 3، صفحات 256-265.
جوکار، م.، و نعامی، ع. (1396). اهمیت شبکههای اجتماعی در تبلیغات و بازاریابی و چگونگی تحلیل این شبکهها. هفتمین کنفرانس بینالمللی حسابداری و مدیریت، تهران: شرکت ارتباط ارغوان ایرانیان.
خیری، ز. اکبری، ح. نقوی الحسینی، س.، و پور عباسی، ع. (1396). بهرهمندی از ظرفیت رسانه در استقرار برنامهی تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ یک تجربه عملی. طب و تزکیه، شماره 1، صفحات 51-58.
رسولی، م.، و بندگی منفرد، س. (1393). تحلیل محتوای مضامین فرهنگی و اجتماعی در شبکههای اجتماعی (موردپژوهش: فیسبوک و جوانان شهر تهران). فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات فرهنگ- ارتباطات، سال 15، شماره 27، صفحات 67-86.
رهبر قاضی، م.، مسعود نیا، ح.، صادقی نقد علی، ز.، و پوره، ا. (1395). نقش شبکههای اجتماعی مجازی در تمایل به مشارکت انتخاباتی و جهتگیریهای سیاسی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاههای شهر اصفهان). فصلنامه پژوهشهای ارتباطی، سال 23، شماره 2، صفحات 125-145.
ساداتی، س.ن.، و کوهی، ا. (1392). بررسی تأثیر شبکههای اجتماعی بر استفاده از رسانههای سنتی. فصلنامه پژوهشهای ارتباطی، سال 20، شماره 4، صفحات 65-86.
شریعتمدار، آ. (1395). کارورزی مشاوره در شبکههای مجازی: پرورش و تقویت هویت حرفهای، امکانات و موانع. مطالعات رسانههای نوین، سال 2، شماره 7، صفحات 35-60.
اللهیاری، م.، و افتخاری، ه. (1394). بررسی عملکرد ترویج جهاد کشاورزی استان گیلان بر اساس دیدگاههای کشاورزان و کارشناسان کشاورزی. فصلنامه پژوهشهای ترویج و آموزش کشاورزی، سال 8، شماره 2، صفحات 33-65.
میرزایی، م. رحیمی، ص.، و مرادی، م. (1395). بررسی نقش شبکههای اجتماعی در تبادلهای علمی (مطالعه موردی: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی). کتابداری و اطلاعرسانی، سال 19، شماره 1، صفحات 108-130.
یعقوبی، ج.، و محمدی و. (1397). کاربردهای آموزشی شبکههای اجتماعی مجازی و آسیبهای اجتماعی آن از دیدگاه دانشجویان کشاورزی (موردمطالعه: دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان). فصلنامه پژوهشهای ترویج و آموزش کشاورزی، سال 11، شماره 1، صفحات 33-44.
Al-Busaidi, K. A. Ragsdell, G., and Dawson, R. (2017). Barriers and benefits of using social networking sites versus face to face meetings for sharing knowledge in professional societies.
Barau, A. A., and Afrad, S. I. (2017). An overview of social media use in agricultural extension service delivery. Journal of Agricultural Informatics (ISSN 2061-862X), 8(3): 50-61.
Baruah, T. D. (2012). Effectiveness of Social Media as a tool of communication and its potential for technology enabled connections: A micro-level study. International Journal of Scientific and Research Publications, 2(5): 1-10.
Bhattacharjee, S., and Raj, S. (2016). Social media: Shaping the future of agricultural extension and advisory services. GFRAS interest group on ICT4RAS discussion paper, GFRAS: Lindau, Switzerland. Thakur, D., and Chander, M. (2018). Social Media in Agricultural Extension: Benefits and Challenges under Indian Context. Asian Journal of Agricultural Extension, Economics and Sociology, 1-8.
Devi, B. M., and Yameena, A. (2015). Science communication through social networking sites. SRELS Journal of Information Management, 52(5): 337-344.
Kipkurgat, T. Onyiego, M., and Chemwanria, S. (2016). Impact of social media on agricultural extension in Kenya: a case of Kesses District. International Journal of Agricultural Extension and Rural Development Studies, 3(1): 30-36.
Manca, S., and Ranieri, M. (2016). Facebook and the others. Potentials and obstacles of social media for teaching in higher education. Computers and Education, 95: 216-230.
Musa, N. S. Githeko, J. M., and El-Siddig, K. (2012). The adoption and use of ICTS by small scale farmers in Gezira State, Sudan. Research Application Summary, 625-633.
Raj, S., and Bhattacharjee, S. (2017). Social Media for Agricultural Extension. National Institute of Agricultral Extension Management, 1: 1-36.
Ramanigopal, C. S. Palaniappan, G., and Hemalatha, N. (2012). Social networking: Problems and prospects of the knowledge society. International Journal of Research in Management, Economics and Commerce, 2(2): 116-129.
Stern, M. J. Adams, A. E., and Boase, J. (2011). Rural community participation, social networks, and broadband use: Examples from localized and national survey data. Agricultural and Resource Economics Review, 40(2): 158-171.
Suchiradipta, B., and Saravanan, R. (2016). Social media: Shaping the future of agricultural extension and advisory services. GFRAS interest group on ICT4RAS discussion paper, GFRAS: Lindau, Switzerland, 9.